Mikaela Hammar

Vad är det som gör att vi kan möta alla olika människor på olika sätt? Vad är det som gör att vi kan pusha andra men inte oss själva? Vad gör vi när höstmörkret faller in och depressionen kommer smygandes, Det ska vi ta reda på här!

Första steget vidare

Publicerad 2016-10-20 19:33:17 i Allmänt,

Hej!
Mitt namn är Mikaela Hammar en snart 21 årig tjej från storstaden Stockholm. 
Jobbar som elevassistent på dagarna och på kvällarna tränar jag själv, cochar andra eller tillbrinagr mycket tid till familj och vä  vänner. Jag ahr drivit många bloggar, som mest har handlat om mig själv. Nu tänkte jag börja slå ihop några styckna  av mina stora intressen, coachning, träning, skrivande och motivations inspiration,. 
Jag har under mina tonår och de senaste åren  pluggat och studerat kring pedagogik, motivation, coachning och lärande. Mitt  förra yrke som personlig tränare och instuktör har hjälpt mig mycket på detta plan. För att inte tala om min egna resa, som har bidragit till att jag idag står här idag. Den kommer ni att få höra lite mer om senare också. 
Jag vill hälsa er hjärtligt välkommna hit och hoppas att ni vill följa med och tillsammans skapa 
bättre ledareskap, mer motivation i vardagen och härliga diskussioner,. 
Hoppas vi ses

// Mickis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela